logotype
21222324252627
282930
Έκθεση Πεπραγμένων Εκδρομής

Το 5ο Γυμνάσιο Αιγάλεω, αφού έλαβε υπόψη την Υ.Α. 33120/ΓΔ4/6-3-2017, Φ.Ε.Κ. 681 περί Εκπαιδευτικών επισκέψεων μαθητών και μαθητριών Δημοσίων και Ιδιωτικών σχολείων Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης εντός και εκτός της χώρας, πραγματοποίησε 3ήμερη εκπαιδευτική εκδρομή στα Ιωάννινα από 4-6/5/2017 (απόφαση με αρ. πρωτ. 8638/15-5-17 της ΔΔΕ. Γ΄ Αθήνας). Η εκδρομή πραγματοποιήθηκε στο πλαίσιο του μαθήματος της Ιστορίας με μαθητές της Γ΄ Τάξης του Σχολείου μας.

Αρχηγός της εκδρομής ήταν η Διευθύντρια κα. Σταυροπούλου Κωνσταντίνα κλ. ΠΕ05 & ΠΕ02 και συνοδοί καθηγητές οι : 1) κα Παπασπηλίου Ελένη κλ. ΠΕ11, 2) κ. Γιαννόπουλος Αθανάσιος κλ. ΠΕ02 και 3) κ. Πετρίδης Γεώργιος κλ. ΠΕ03.

Ο εκπαιδευτικός και ψυχαγωγικός σκοπός της εκδρομής επιτεύχθηκαν πλήρως. Ο καλός καιρός -ούτε πολύ ζεστός ούτε πολύ κρύος- συνέβαλε στην επιτυχία της εν λόγω εκπαιδευτικής μετακίνησης, στο πλαίσιο της οποίας βρεθήκαμε σε 10 νομούς (!) της Ελλάδας: πλην της Αττικής, διασχίσαμε τη Βοιωτία, τη Φθιώτιδα, τον νομό Καρδίτσας και τον νομό Τρικάλων, βρεθήκαμε στον νομό Ιωαννίνων, επιστρέψαμε από τον νομό Άρτας, Αιτωλοακαρνανίας, τον νομό Φωκίδας, Αχαΐας και αυτόν της Κορινθίας.

Αρχικά, το Σχολείο, μετά από 8ωρη διαδρομή και με ενδιάμεσο σταθμό στα Τρίκαλα για το μεσημεριανό γεύμα, έφθασε αργά το μεσημέρι στο Μέτσοβο. Αφού θαυμάσαμε τη γραφικότητα αυτής της παραδοσιακής κωμόπολης της Πίνδου, συνεχίσαμε τον δρόμο μας προς τα Ιωάννινα και το ξενοδοχείο. Με οδηγό και ξεναγό τον συνοδό του γραφείου, το οποίο είχε αναλάβει την εκτέλεση της εκδρομής, είχαμε τις πρώτες πληροφορίες για την πόλη.

Την επομένη, ημέρα Παρασκευή, αναχωρήσαμε για την επίσκεψη του Αρχαιολογικού Μουσείου της πόλης και, στη συνέχεια, τη γνωριμία με το Σπήλαιο Περάματος, ονομαστό στην περιοχή. Οι μαθητές εντυπωσιάστηκαν, γνωρίζοντας αμυδρά τις συνθήκες ζωής στο σπήλαιο αυτό πολλές χιλιάδες χρόνια πριν. Επιστρέψαμε στην πόλη των Ιωαννίνων, όπου, με καραβάκι, περάσαμε στο νησάκι της πόλης. Εκεί, επισκεφθήκαμε το σπίτι του Αλή Πασά και θαυμάσαμε τους θησαυρούς του μουσείου της προεπαναστατικής εποχής. Κατόπιν, υπήρξε χρόνος ελεύθερος για περιήγηση πεζή κοντά στη λίμνη, μεσημεριανό φαγητό και ψώνια. Το απόγευμα, μπήκαμε στο Κάστρο, όπου γνωρίσαμε την παλιά πόλη με τον τετράπλευρο πύργο με το ρολόι, τις ακροπόλεις του Ιτς-Καλέ και Ασλάν πασά, τον τάφο του Αλή πασά.

Την τελευταία ημέρα, αναχωρήσαμε για τον αρχαιολογικό χώρο της Δωδώνης, το Μνημείο των Μπιζανομάχων του Α΄ Βαλκανικού πολέμου, το Μουσείο κέρινων ομοιωμάτων του Βρέλλη, με το οποίο ενθουσιάστηκαν μαθητές και καθηγητές. Ύστερα από ξεκούραση μιας ώρας περίπου για φαγητό, επισκεφθήκαμε τη Ναύπακτο, πόλη της ομώνυμης ναυμαχίας με το ονομαστό της κάστρο και λιμάνι, και πήραμε τον δρόμο της επιστροφής για Αθήνα. Η άφιξη στον χώρο του σχολείου πραγματοποιήθηκε περίπου στις 21.30΄.

Έκθεση αξιολόγησης του τουριστικού γραφείου

Για την πραγματοποίηση της εκδρομής του 5ου Γυμνασίου Αιγάλεω στα Ιωάννινα από 4-6/5/2017, το Σχολείο μας συνεργάστηκε με το τουριστικό γραφείο ΄΄ΜΑΝΕΣΣΗΣ΄΄, το οποίο έχει έδρα στην οδό Φιλελλήνων στην Αθήνα.

Λόγω του αριθμού των συμμετεχόντων μαθητών, το εν λόγω Γραφείο μάς διέθεσε δύο πολυτελή λεωφορεία 50 θέσεων, τα οποία συνόδευσαν την ομάδα μας σε όλη τη διάρκεια της εκπαιδευτικής μετακίνησης. Θεωρούμε ότι οι οδηγοί των οχημάτων ήταν απόλυτα κατάλληλοι για ταξίδι με μαθητές, εφόσον τους χαρακτήριζε υπομονή και κατανόηση προς τις ενέργειες και τη γενικότερη νοοτροπία των παιδιών.

Επίσης, σε όλη τη διάρκεια της εκδρομής, είχαμε μαζί μας Συνοδό του γραφείου, ο οποίος μας ξεναγούσε σε κάθε βήμα του προγράμματος και φρόντιζε -μαζί μας- για την ασφάλεια των μαθητών.

Οι όποιες αλλαγές χρειάστηκε να κάνουμε σε σχέση με το αρχικό πρόγραμμα της εκδρομής ήταν προς βελτίωση των συνθηκών και των χρόνων πραγματοποίησης των δραστηριοτήτων που είχαμε συμπεριλάβει εξαρχής.

Όσον αφορά το ξενοδοχείο, μείναμε όλοι απόλυτα ικανοποιημένοι. Βέβαια, και εμείς αφήσαμε τις καλύτερες εντυπώσεις στους ανθρώπους που απασχολούνται σε αυτό: ρεσεψιόν, καμαριέρες, βραδινούς φύλακες.